lørdag 22. oktober 2011

Kreative utløp!


Å gjennomføre kreative planer og ideer
står høyt på to-do-listen i høst!

Dette "stettefatet" er en av de tingene jeg har
ønsket å teste ut. Jeg var derfor på bruktbutikken
her om dagen og plukket ut noe jeg likte.

Jeg har limt med superlim, siden det var
det jeg hadde tilgjengelig. Riktig så fornøyd
ble jeg faktisk!
Utgift: 10,- i tillegg til superlim.
Noen som vet om superlim egentlig er
holdbart på sikt? Jeg har ikke planer om
å ha det i oppvaskmaskina, men det hadde
jo vært praktisk å kunne vaske det for
hånd i ny og ne!!

********** * *********

Heklepinnen er stadig i sving her i heimen,
dette vognteppet er til ei lita frøken...

Mangler bare en liten hekleblonde rundt,
så skal jeg si meg ferdig!

Litt interiørhekling blir det til egen heim
også selvsagt. Denne puta ble til for noen
uker siden.
Eller rettere sagt putetrekk!
Jeg har virkelig fått sansen for oransje-
grå-og bruntoner denne høsten, både i klær
og i interiør.

Bakstykket av puta er strikket med veksling
mellom rillestrikk og glattstrikk. Bildet er tatt
underveis i strikkeprosessen..

Et aldri så lite interiørbilde fra tv-stua
som stadig vekk er under ommøblering!
Vi har ikke helt funnet ut hvordan vi liker
det best her inne, det er jo ikke bare bare
når det ene alternativet er mer praktisk enn
det andre!

Nå er det tid for pakking, for vi skal
på helgetur og kose oss med to andre vennepar!
Skal prøve å skvise inn et loppemarkedbesøk før
avreise, så
tuddliduu
og
GOD HELGtil deg!

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Koselige heklerier!! Tror superlim holder,men har ingen erfaring selv.
Klem♥

Martilie sa...

Så lekkert! Og så masse flott du hekler. Jeg var fra meg av glede da jeg nyss lærte meg å hekle en roulourkant. Ha ha...
Håper dere har hatt en superkos helg!

Klem fra Tove