onsdag 9. november 2011

På pinnene

er en Marius-genser!
Må ærlig innrømme at jeg er stolt
over hva jeg ser at jeg får til, så dette kan fint kalles for
et skryteinnlegg!
Dette er første genseren jeg har
strikket, noen runder med oppretting av feil her og der
hører selvsagt med, men genseren er straks ferdig og klar
til bruk av husets lillebror gjennom vinteren!

Har du noen håndarbeidsprosjekter
på gang?
Jeg skal igang med noen syprosjekter
etter dette, noen julegaver skal lages
og en porsjon forandring fryder av

dette


denne


og denne er igang!

Etter-bildene kommer etterhvert!
Jeg klør egentlig etter å
ta frem julepynten,
men siden det er litt tidlig enn sålenge
må jeg gjøre andre ting som ikke har
med julepynt å gjøre!

Flere her som gleder seg til jul?

Klem


5 kommentarer:

Veien til frihet sa...

Hei hei og takk for besøket, så koselig :)

Så flink du er til å strikke. Jeg har ønsket å lære meg det en stund nå, kansje bare hoppe i det :)

Nå venter jeg spent på etter-bildene dine :)

Ønsker deg en flott dag
klem klem

Anonym sa...

Flott genser du strikker. :) Har endel prosjekter som ligger på "vent" mens kjøkkenet får en makeover. Det gledes til jul her også. :))
Ha en fin dag.
Klem Mette.

Bente sa...

Nydelige Marius, elsker mariusmønsteret.
Gleder meg veldig til jul, jeg har spart en uke med permisjon så jeg skal har julefri:o)

Play Dough blir litt hard hvis den ikke legges i plastikkpose etter bruk, men den er mye mer varig og myk enn den du kjøper i bokser:o)

Anonym sa...

Jeg elsker Marius mønsteret! Er selv i gang med en genser (har holdt på siden påske!!!)jeg håper jeg snart er ferdig med.
Klem

Guttemamma sa...

Slike hjemmestrikkede "gammeldagse" gensere, fineste som er!
Klem♥