mandag 12. april 2010

Og det ble tak!
-Det kom opp i påsken da, men her er det!
I helgen har det vært utrolig deilig utevær med utearneid på huset og
grilltur til stranden med venner. Vi er heldige og bor i gangavstand til stranda! Jeg ble litt solbrent og det var litt overraskende siden jeg ikke pleier å bli brent så fort.
Men nå er solkremene i hus!  

Bildet ble tatt i påsken. Denne delen av terrassen er per i dag mye ryddigere og innbydende!
Med sola kommer energi og tiltakslyst, så noen venteprosjekter fikk jeg unnagjort i løpet av helgens penvær!
Denne hattehylla har ventet på et malingsstrøk!
Det er jo kjempedeilig å stå utendørs med slike syssler
når jeg kan stå i bare trøye.
2 "sutte-sansekluter" så dagens lys!
Fikk lyst til å dra med hele symaskina og stoffsamlingen ut på dagtid,
men jeg satt altså inne på kveldstid med disse!
Den minste fikk fadderbarnet mitt på 5 måneder og den største blir enten til en barselgave eller til lillebror den dagen han melder interresse om en slik!

Ha en fin ukesstart og tusen takk for alle de hyggelige kommentarene!
Ønsker dere alle får like godt vær som her!

5 kommentarer:

Jijji sa...

Terassen blir jo kjempebra!
Så flink du er! Synes du får gjort masse med stor mage jeg...
Ha en fortryllende uke!
Klem

fryd&forandring sa...

Terrassen har ikke jeg stått for altså!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg er imponert over kor mykje du får gjort med stor mage:) Eg gjekk rundt og var berre "kvalross" dei siste vekene :P
Terassen blir kjempefin (sjølv om ikkje du har laga den ;)
Ha ein strålande dag!
Klem:)

Christine sa...

Hei. Fin blogg du har :) Legg meg til som følger, for eg kjem nok tilbake :) Kom gjerne innom min blogg ein gang, er heilt ny i detta gamet, men ta gjerne ein titt :)

Klem frå Christine

Randi sa...

Stilig tak:) Føler at det er litt mitt felt dette, er jo mye sånt vi driver med på jobben.

Så fine prosjekter du har jobbet med i helgen, ingen tvil om at sola fører med seg både energi og tiltakslyst:)

Ha en strålende uke!

Klem:)