torsdag 19. august 2010

Award til meg og til deg!

Jeg må si det gleder meg
å følge med på at så mange
har lyst til å være med på
Og så vil jeg ønske alle dere nye
følgere
VELKOMMEN!
Det er så gøy og spennende å titte innom
helt nye blogger! Det er som å få en ny godtepose
hver gang jeg logger meg inn, thihi!!

♥♥♥
Jeg har vært så heldig og fått
2 awarder fra to av bloggerne
jeg følger!
Det er en stund siden jeg fikk
de så nå er det på tide å
vise de frem!

Med begge awardene følger utfordringen
om å skrive 7 ting om seg selv
og å sende den videre til 7 nye
bloggere!
Denne fikk jeg av herlige jijji
med bloggen jijjis lune hjørne.
Hun skriver om hverdagsglimt,
 interiør og viser
frem de lekreste kaker og
ikke minst hobbysaker!!
Med awarden følger det en
utfordring ekstra og det er å
vise et bilde av seg selv!
~~~~~~~~~~
Awarden under her var jeg så
heldig å få av Bjørg med bloggen
Hun har en inspirerende blogg
med bl.a. interiør som tema.
Og så har den tøffe dama startet
opp sin egen nettbutikk!!


Vel, her kommer 7 sannheter om meg;

1. Jeg har hundrevis av kreative idéer som
jeg gjerne vil sette til livs..
2. ..de fleste idèene blir med tanken siden tiden
sjelden strekker til!
3. Jeg er samboer med en sta danske!
4. Jeg er om mulig enda staere enn dansken selv!
5. Jeg er ganske utålmodig til tider og blir sur med
mye rot rundt meg..
6. ...og jeg blir enda surer av å rydde opp etter andre!
7. Dansken sier at han er veldig enig i deg jeg hittil har nevnt
og at jeg er ganske søt og snill når jeg er glad og blid!!! (*Smiler*)

Og så er det bildet da...
..som er en utfordring i seg selv...
(Jeg trives best bak kameraet nemlig!)

Sånn ser jeg ut for tiden når jeg har fått
morgendusjen og frokosten,
etter amming mens poden ligger
søtt og sover i vogna si!

Awardene ønsker jeg å gi videre til DEG
fordi det gleder meg at nettopp du
vil lese min blogg!!

Ha en fin dag,
klem fra meg!

8 kommentarer:

Vibeke sa...

haha, punkt 1,2,3,4 og 5 stemmer på meg også! I grunn nr 6 også:) Artig :) Og veldig fint bilde du har funnet fram! Ha en fin dag du også :)

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Artig lesing, gøy å bli litt mer "kjent".

Når det gjelder hvordan jeg har festet hønsenettingen. På den ramma jeg viste frem i dette innlegget har jeg rett og slett bare presset den inni. Har klippet den såpass stor, at det blir en liten brett på kanten, sitter som støpt.
Ellers har jeg et annet prosjekt på gang hvor jeg har stiftet hønsenettingen fast. Da detter den hvertfall ikke av.

Klem Janne Merethe

Jijji sa...

Fint bilde av deg! (Var veldig spent på bildet;)
Ha, ha... Med min livlige fantasi kan jeg se for meg diverse scener med en sta danske og en enda staere du;)

Ha en herlig helg!
Klem fra Jijji

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Moro å lese meir om deg!
Og kjempefint bilde:) Kjekt å sjå kven som "skjuler" seg bak Fryd og forandring;)
Tusen takk for gode ord!
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!!
Takk for koselig melding inne hos meg :)
Kassa har jeg srudd opp rett i veggen med drill. Er jo egentlig litt dumt for kassa blir jo litt ødelagt... Men får vel tak i fler ;)

God natt!!
Klem Anette

Unknown sa...

Gratulerer med awarder, de fortjener du, koselig blogg!
Gøy og lære litt om deg og, kjempefint bilde ♥

Godnattklem:)

Alven sa...

Hei :-)

Gratulere med awardene :-) Artig å bli bedre "kjent" med deg :-)

Motivene har jeg funnet ved å søke på vintage damer vintage barn vintage engler...stort sett funnet på utenlandske sider,så søk med engelske ord :-)


Ha en flott helg :-)

Monica sa...

gratulerer så masse med award, vel fortjent. kjekt å lese om deg og veldig kjekt å se bilde av deg, en fin jente :) Ville innom og ønske deg en riktig fin helg. god klem fra Monica