torsdag 12. august 2010

Bord nr. 2!

Her kommer et lite bilderas av det andre
bordet jeg fikk!
Jeg lar bildene tale for seg mens poden
bestemmer seg for om han vil ta natta
eller ikke!!
Fantastisk flott, eller hva!?
Planen var å male det hvitt... men når jeg fikk
det inn døra, så så jeg til min store
overraskelse at bordet var i samme
farge/tresort som skattholdet mitt!
Det har jeg også hatt planer om å male
hvitt (skattholdet altså!),
men syns treverket er så fint..
Er det flammebjørk det kalles?
Er så redd for å angre at jeg ikke har
turt å male det!
Ihvertfall, nå tenker jeg at det kan få
beholde sin opprinnelse litt til.
Så kan jeg heller forandre fargen etter
en stund om jeg blir lei!
Forandring fryder jo!!


Har dere forresten fått med dere e-magasinet
fra Fryd?
Gå inn  HER !
Jeg vet ihvertfall at jeg har lyst til å prøve meg på
t-skjortekjolen!!


Ellers er jeg igang med
dåpsforberedelser.
I kveld har jeg vært på scrappe-kveld
og fått i både pose og sekk.
Det vil si rett setting for å få igang
produksjonen av dåpsinnbydelser
med tid, kake, skravlings og hygge!!

Da ser det ut til at poden har sovnet
og det skal jeg og om få strakser!
Tuddeliduu!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert bord! Jeg tror ikke jeg ville malt det. det er fint med kontraster i interiøret. Hvis du ikke blir vant tilden mørke fargen er det bare å male dte senere.
Klem Igi

Vibeke sa...

Kjempefint bord! Likte veldig godt bordet i forrige innlegg også. Det ble kjempefint! Og veldig hyggelig at du vil være med på min give-away! Ønsker deg en flott torsdag :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint bord☺

Lykke til med dåpsforberedelsane☺
Eg er nett ferdig med dåp☺

Klem M♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott eit bord:) Du gjer sikkert rett i å behalde det slik litt..sånn at du er sikker på at du gjer det rette:)
Lykke til med dåp! Kjempekosleg med slike forberedelser syns eg:)
Ha ein flott torsdag!
Klem:)

Christina sa...

Hei på deg!
Nydelig bord...har selv vært i samme situasjon om å male det eller ikke med mine bord.
MEN mine var så stygge og med merker,så jeg valgte å male de.
Syns egentlig de er finest slik de opprinnelig er,hvertfall glansen og slik de er på overflaten...

Lykke til med valget;)
Klem C

Jijji sa...

Synes bordet er fint som det er. Jeg er enig med deg; jeg ville i alle fall ventet med å male det. Litt moro at det også passer til skatollet;)

Masse lykke til med videre forberedelser til dåpen!

Klem fra Jijji

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tusen takk for fine ord om trappa pg bruktkuppa mine☺
Og kjekt du likte den GENIALE ideen til Bjørg, hihi...det var faktisk min ide til ho☺☺
Har vurdert bruke den til det samme ja, når hobbyrommet blir klart-ein gang i framtida☺

Håpe du får ein fin lørdag☺

Klem M♥