søndag 31. oktober 2010

Så er november rett rundt hjørnet...

...klokken er stilt, gresskaret er ute,

rosene har fått årets siste stell...
Så kan vinteren bare komme, eller hva?
JUL+SNØ=SANT

Egentlig er det helt greit for meg dersom snøen faller
lille juleaften og varer ut januar.. for eksempel.
(Uten alt for mye måking!)
Jeg går fort lei av snøen, liker å ha tørr og bar bakke
å gå tur på.

 November er en måned for seg,
i år skal jeg bruke den til juleforberedelser!
Skal bli deilig å være ferdig med julegaver
før desember slik at julemåneden kun brukes til kos
som julebakst og juleverksted for liten og stor!!

Vel, kos dere med siste rest av oktober og god halloween
til dere som markerer denne dagen!

Husk å ta av lokket på gresskaret, ellers kan det ta fyr!!!

7 kommentarer:

Hege sa...

Stilige lykter du har laget:-)
Enig med deg ang snø...- litt rundt jul hadde vært fint;-D
Ha en kos kveld,
klem Hege.

Bustenellik sa...

Så fine lykter :-)
Her mangler tre julegaver, så er alle i boks, og de siste tre må pent vente siden det er ting som ikke er så lurt å kjøpe lang tid i forveien. Deilig å være ferdig med det slik at man kan bruke desember til andre ting. Ha en fin uke, den første i november :-)
Klem

Martilie sa...

Lekker lykt!
Uuuups - der lærte jeg noe nytt, det med lokket.. Selvsagt når du hører det, men mitt har stått på...

Snø håper jeg på til jul -bortsett fra at alt blir pent og rent og lyst er jeg ikke overvettes begeistret :)

God ny uke!

Klem fra Tove

Bettum Villa sa...

Dette var virkelige noen artige og skumle gresskar! *du er flink*

Klem Madelén

Bling - our elf on the shelf sa...

For en utrolig stilig lykt. Nå ble jeg jaggu imponert, flinka :))

Nå er jeg også klar for juleforberedelsene. Skal så smått starte å vaske ned litt, og små julegaver er allerede bestilt og flere blir bestilt de nærmeste dagene tenker jeg.

Snøen må gjerne komme, jeg har nemlig laget mat til fuglene som venter på å bli hengt ut i trærne rundt huset her:)

Ha en fin dag!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen ! ♥

For en artig halloween lykt, herlig ! :) Vi har også skjært ut gresskar, men den er ikke like fin som din. Det var halloween feiring her i går også, barna syntes det er stor stas. :) Vår kjære 5-åring Julian prøvde å smugle med seg godteri i barnehagen i dag. Men ikke visste han at jeg sto å så på, hihi... Gjemte et godteri armebånd på hver arm under genseren, hehe... ;)

Jeg skal også være flinkere i år med innkjøp av julegaver osv i november, greit å bli ferdig i god tid. Men som nevnt tidligere er jeg fæl til å stresse til siste slutt. Hihi... Full sjerpings ! ;)

Tusen takk for de gode ordene du legger igjen, blir så glad. :)

Ønsker deg en nydelig mandag ! ♥

Stor klem fra Anette :)

PS: Håper å komme sterkere tilbake i blogglandia om ikke lenge.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott lykt!! Eg hadde så lyst å lage, men på butikken her har dei ikkje slike..så det vart lite halloween- feiring..hadde ikkje snop i hus heller. Også fekk vi besøk av naboguten som hadde kledd seg ut..han fekk kanferdrops og eplemuffins..stakkars!;)
Ha ein flott dag!
Klem:)