søndag 6. juni 2010

Stelleplassen er herved klar!

For noen herlige dager vi har hatt her på østlandet!!
Jeg er fortsatt i god form, selv om søvnen er blitt en smule
amputert de siste nettene.. men noen "vondter" skal det vel være
så nærme termin!!


I helgen har jeg gjort klart stelleplassen på badet..
en koselig jobb igrunn!
I servantspeilet ser dere litt av den.

Som dere ser er ikke badet ferdigstilt, det mangler litt
lister her og der samt silikon.. men det kommer!
Stelleplassen er en hylle fra Ikea -snudd opp ned!
-derav den høye kanten rundt hele toppen som var det som gjorde at vi snudde den.
Bleier ligger i en kurv kjøpt på Kid og kompresser til vask ligger
klart i en sugekoppkurv på veggen.
Salver, olje, håndkler, kluter osv. ligger i skuffene under stelleplassen.
Tror vi har alt vi trenger her!

Servanten er stor nok til badestunder i starten, det blir kos!
Lavendelsåpa mi synger på siste verset ser dere.. den ble
kjøpt i Danmark sist høst, så den har vart lenge!
Lilleskålen med stett er fra Lisbeth Dahl mens pynte-dufte-orkidéen ble
kjøpt på kremmerhuset i vinter.

Glasspokalen her er utrolig kjekk til strikker
og annet hårstæsj! Den kjøpte jeg i helgen
på Åhlens. 4-åringen er svært så opptatt av
hårstæsj og nøye på at fargene skal matche
 til tøyet.. hvor får de det fra??!
Ikke rart det blir mye!

Denne søte karen har jeg hatt liggende siden i fjor høst..
Han skal nemlig tjenestegjøre som smykkeknagg den
dagen badet er ferdig.. eller til jeg finner en plass jeg kan
henge ham opp uten problemer! Kjøpt på Bohus.

Turen på Åhlens medførte et henger-kupp,
siden jeg først nå fant ut at de solgte barne-
kleshengere!!
Disse kom i rosa, hvit og en blå-grønn-grå
nyanse. Sistnevnte farge kjøpte jeg til den kommende
lillebroren, mens de hvite var ment for storesøster'n.
Storesøster'n ville det annerledes da jeg luftet ideen og tok med seg de
blå-grønn-gråe inn på rommet sitt... siden har jeg ikke
sett dem!
Jaja, noen fordeler må hun jo få ha som den førstefødte!

Vel, det var nok fra meg i dag!
Helgen har gått fort og det er godt at tida frem
mot termin ikke snegler seg avsted, for jeg ønsker
ikke å bli for utålmodig!


Jeg skal herved fortsette litt på denne som jeg begynte
på her om dagen, og ønsker dere alle en god
mandag morgen i morgen!
Skulle gjerne ha delt litt med dere, for denne er supergod!

God kveld, tuddeliduuu!!!



10 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg stelleplass♥ Tenk snart skal det ligge ein liten baby der..☺
Vår Elias er 4 veker allerede..tida går fort!!

Den Bohus knaggen har eg og sett på☺ Praktisk og dekorativ!
Fine barne hengarar frå Åhlens! Ein butikk eg skulle ønske vi hadde her!

Håpe du får ei fin veke☺
...og får sove litt i natt☺

Klem M♥

Lotta sa...

Ah herlig stelleplass og stilig bad.innredning. Her begynte dagen i 05 tida(!!!!) Trøtt ja...
HA en herlig dag!
Klemmer:)

Jijji sa...

Å, den isen så veldig god ut... (jeg vil ha:)
Så koselig stelleplass dere har laget! Herlig den uroen:)
Jeg har også kjøpt kleshengere på Åhlens til lille prinsen. Det er akurat passe størrelse på dem til alle hans skjorter og pentøy:)

Ha en herlig uke!

Klem fra Jijji

Inger-Lise sa...

Heisann. Har vært innom på denne søte bloggen din flere ganger og har imponert smugtittet på alle dine kreative sy og hobby prosjekt. (Jeg DIGGER reinsdyrene dine!!!) Men først nå har jeg fått med meg at du nærmer deg termin! Så spennende. Har du lenge igjen? Veldig koselig stelleplass lillemann skal få! :)
Har forresten lagt meg til som følger og kommer snart tilbake! :)
Ønsker den en GOD ny uke. Hilsen Inger-Lise

Bustenellik sa...

Så koselig dere har det på badet! Imponert over smarte detaljer :-)
Og isen så kjempegod ut! Litt deppa over at vi bare har lollipop her i huset når jeg ser den der, hehe.

Ha en fin dag videre - jeg venter i spenning på hvor mange dager ni dager er, hehe.

Busteklem

Unknown sa...

Så koselig stelleplass der har laget i stand ♥ Der ser alt klart ut ja:)
Herlig!

Klem Line

verdens heldigste mamma sa...

Ha ha ha !! Det siste bilde der er sååå gravid bilde !! He he . Husker jeg postet innlegg om frokosten min, ( på slutten når jeg var gravid med Ronja ) som besto av ett stort rundstykke, en youghert, en frukt, helst sjokolade melk og ett skolebrød!!! ;)

Is er slettes ikke værst!!:) Deilig!!! Skulle gjerne delt den med deg også!:)


Så fint det blir på stelleplassen hos dere!:) Deilig og ha den på bade. Vi har vår på babyrommet. Bade er knnøtte lite, vi kunne hatt sånn til og slenge opp på veggen da, men den gangen jeg skulle ha Robbin var jeg fast bestemt på STELLEKOMMODE !! Jeg skal ha STELLEKOMODE og den skal være STOR , MASSIV og HVIT!! :) Ja,h, så det fikk jeg. Som hørte til sengen også..

Men denne gangen med Ronja kunne jeg eeeegentlig tenkt meg det litt anderledes men siden det da bare var to og ett halvt år siden jeg skrek meg til de forrige møblene var det best og holde munn .. ;)

Nå er det ikke lenge igjen!!
Jeg venter :)

Klem

Guttemamma sa...

Det er så koselig og helt spesielt å gjør i stand til den lille som snart skal komme...
kos deg videre♥
klem

Lev Livet Lett Lokki sa...

Så flott det ble!
Ja nå kan den lille bare komme :))
Sender varme tanker til deg og håper vær og temperatur steller godt med dere gravide!! Kos deg med litt is og lykke lykke til! jeg skal følge med deg :))
Varm klem fra Lokki

Anne (Moseplassen) sa...

Lykke til med den lille :) Så koselig å få lese om planene og tingene og forventningen :)

Ser også hagevandringen din under her, herlig med en tilgrodd hage som har store puter og planter som har bestemt seg for at her vil vi bo :D