tirsdag 15. februar 2011

Midt-på-dagen-følelse-DIY

til tross for at klokka er "morgenkvist"!
(ja-jeg er et C-menneske!)
Pjokken har vært mer eller mindre våken siden
04:00 i morges.. kan det kalles morgen?
For min del var det natta.
De hormonene som gjør at man takler søvnløse netter
har forsvunnet fra min kropp.
"Hva har jeg spist nå"-tanker svirrer i hodet.
I tillegg til tann-undring. 3 tenner oppe har kommet
siste uka! Kan vel ikke komme fler på en stund nå vel!?
Stakkars lillemann.. utrolig, men det virker ikke som humøret
påvirker fraværet av søvn spesielt mye..

Vel, dagens DIY (eller GDS) er utrolig simpel!
Jeg skulle ordne en litt penere perleboks til snuppa,
siden den stort sett står fremme for tiden.


Tok frem Dymoen, dobbeltsidig tape
og boksen som skulle pimpes!


Og litt scrappepapir!


Anbefaler å ta bokser med flatt lokk,
for det ble ikke en helt fjong løsning med
dette lokket som har fordypning på..

..kunne jo ha avansert litt med blondekant el.l
rundt, men ville gjøre dette så enkelt som mulig!

Tataaa... ferdig!


La du merke til duken?
Jeg har vært på stoff og stil og kjøpt
voksduk!
Jeg kjøpte mer enn den,
men det snakker vi ikke mer om i dag!

Ha en fiiiin dag!!
Nå skal jeg lade opp litt selv mens pjokken ligger ute
og sover i vogna.. Kan jo ikke legge meg tidlig i
kveld når det er frustrerte fruer på programmet!!




6 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Boksen ble kjempefin! :o) Håper du får deg litt søvn i formiddag. :o)

Ha en fin dag.
Klem Jenny

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig boks;) Takk for pæretips;) Håper du får tatt igjen litt søvn innimellom;)

Tove sa...

Så fin perle boksen ble. Tror jammen jeg må kjøpe meg en sånn som lager merkelapper. De er så tøffe...
Nyt dagen
Klem Tove

Frihet sa...

Oj så flott boksen ble!!
Håper du får lukket øynene litt å ladet opp til tv-kveld!!

Ha en fin dag videre!!!

Marit sa...

Så fint det ble! Bra med ting som går fort :)

Ida sa...

Hei :)

Hvis du lager ett hvitt "dokument" i paint, og lagrer det som en jpg.fil, så kan du åpne det i picasa. Da bruker du det som mal for prints'ene dine :)

Sikkert andre måter å gjøre det på, men slik jeg jeg det iallefall :)

Takk for kjempefin hilsen hos meg, utrolig kjekt å se at så mange synets det var ok med litt innføring og tips :)

Klemmer