tirsdag 6. april 2010

Nå er "finn-kuppet" mitt straks ferdig,
bare en feilberegning som gjorde at sluttresultatet ble noe utsatt!

I det siste skikkelige blogginnlegget jeg lagde på gamle-bloggen
nevnte jeg et "finn-funn" som skulle hentes...
..og den har blitt hentet, skrubbet med såpevann,
..pusset..
..grunnet
og malt! 
Etter grunningsjobben med sense-maling tok sambo over.. Litt kjedelig å ikke kunne male det jeg vil selv,
men nå er det ikke så lenge igjen av graviditeten!! Gleder meg til lillebror kommer, men gleder meg også
over å være gravid med en akkurat passe stor mage foreløpig!
 
Denne søte giraffen må nøye seg med å være pynt på toppen av kommoden,
mens de andre dyrene i bak/undergrunnen (alt etter hvordan en ser det!)
forblir knotter på den ny-gamle finn-kupp-kommoden som blir lillebrors første møbel!

Feilberegningen ligger i at vi oppdaget av dyrene var hule inni... så for å skru fast et halvt dyr
i et knottehull, lurer jeg på om jeg må ta frem gipspulveret og fylle tomromet..
Eller om noen av dere der ute har et forslag, vil jeg gjerne høre!!!

Vel, det var alt for i dag, nå er det frustrerte fruer på planen!


11 kommentarer:

Jijji sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet:)
Kos deg med fruene!
Klem

Siv sa...

Søt sjiraff ♥
er spent på å se når det blir ferdig ;)

Koselig du vil følge meg ♥

Vi snakkes !

Klem ♥

Bustenellik sa...

Så smart og kreativit. Jeg ble virkelig imponert, og gleder meg til å se sluttresultatet!

Maria ( Idekroken ) sa...

Det ser ut til å bli en kjempefin kommode. Så flink og kreativ du er :)

Klem fra meg

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Dette var eit spennande prosjekt☺ Gleda meg til å sjå resultatet!!

Skal hente pakke frå Lindex og ventar på Rimi sin kupong. Har registrert meg hos Apotek1, men finn ikkje igjen mailen-må leite litt meir!
Kosele med slike babypakka☺

Klem M♥

Vibeke sa...

Så hyggelig at du vil være med på min give-away! Og gleder meg til å se den ferdige kommoden:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Sikker på at kommoden blir kjempefin. Gleder meg til å sjå resultatet:)
Vi er langt frå ferdig å pusse opp vi heller. Men vi vart ferdig med totalrenovering av stove, kjøkken og bad+ at gangene, alle dørene og 3 soverom vart måla. Godt på veg med andre ord. Vi hadde hjelp av pappa og broren min. Og vi jobba sikkert 12 tima kvar dag. Mykje jobb!:)
Legg meg til som følger hos deg:)
Klem:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Utrolig mange flotte skatter man kan finne på finn ! ♥ Jeg titter innom finn omtrent hver dag. ;) Akkurat nå leter jeg etter en sjenk og gamle kasser. :)

Utrolig kreativt med dyr som knotter, artig ! :) Håper du får noen bra tips om hvordan du skal gjøre det. ♥


Natti natt, sov godt ! ♥

Klem Anette

Siv sa...

Hei igjen...
Jeg har faktisk brukt et gavepapir jeg fikk i en butikk ;)
klippet ut og stryket på..tynt å fint papir var det.

Bustenellik sa...

Dette gullriset gjorde hvertfall ikke det. Huff, ripsbusker ja. Våre må få seg en omgang med hagesaksa i vår, men det bare regner og regner om dagen så det får nok vente litt til :-)

Martilie sa...

Så herlig!

Virkelig artig og en kjempegod ide..

Glderer meg til å følge med videre som ny følger!


Ha en flott søndag!


Tove