fredag 23. april 2010

Stua før og etter!

Takk for alle hyggelige kommentarer på forrige innlegg,
må jo si det oppmuntrer og smigrer MYE!!

Det har ikke blitt mer sying siden siste innlegg,
for nå har vi htt hendene fulle med andre prosjekter!

Her er stua mens vi er i ferd med å sette inn ny dør (den til venstre).
Døra til høyre var upratisk plassert i tillegg til at vi ønsket oss skyvedør
for at gangen på baksiden skulle få litt flere muligheter!
Skyvedøra er et finn.no-kupp!
Den er visst fra 1900-tallet, samme som huset vårt.

Endel mer jobb å sette inn en skyvedør enn en vanlig dør,
men resultatet er vi svært fornøyd med!
Her har vi fått opp tapetet som lå på vent leeenge,
en bildelist fra ikea og en vegglampe -også fra ikea..
Det som ikke syns på "etter-bildet" er taket.. bloggifisert bilde kan en vel kalle det!
Men det skal få en fornyelse i helgen siden vi i dag fikk
et lass med bl.a. takpanel! Sambo har stått ute med kvistlakken
i ettermiddag, mens jeg skal grunne med gravidvennlig maling i morgen!

Jeg tror forresten jeg har gjort et bokkupp!
Denne inneholder en haug med inspirasjon og alt i
denne handler om redesign (I like!).
Har endel mønster som må tegnes opp og klippes ut før jeg starter,
men resultatene skal ihvertfall dokumenteres GODT her i bloggen min!
Håper og tror at boka bidrar til utvikling av mine syferdigheter, så gleder meg til å starte!!
Så mange søte plagg...!!


Med ønske om en fin helg fra meg til deg!

11 kommentarer:

Anita sa...

Blir sååå fint da, utrolig fint bilde i headingen din!! Koselig med gravide mager :D!! ha en strålende helg!! Klemmer fra Anita!

Guttemamma sa...

Ble utrolig fint,likte sofaen din!!
Nattaklem og god helg♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

En liten hilsen i natten fra meg, hihi...

Wow, ble lekkert dette her ! ♥

Ønsker deg en nydelig lørdag ! ♥

Klem Anette :)

Christina sa...

Hei på deg!
Takk for koselig hilsen hos meg.
Vi har valgt å vite det med guttene,men nå tenkte jeg å prøve å holde meg i det lengste.Vi har vært på UL for en stund siden,og guuud jeg var nysgjerrrig!Men nå plutselig fikk jeg så lyst å lage noe/kjøpe noe...skal på ny Ul om noen uker for kontroll.Blir spennende;)

Fine bilder av stuen,for en forandring;)
Ønsker deg en fin helg.KLem C

Jijji sa...

Jeg måtte bare le av kommentaren din hos meg... Jeg leste den høyt for min kjære, og fortalte ham hva som skjer hvis han ikke setter pris på blomster fra meg; da blir det spiker i stedet:D Herlig...

Dere er jammen meg flinke! Dere står ordentlig på! Fint blir det også! Men du må huske å slappe av litt innimellom også med din store mage;)
Kos dere og ha en super helg!

Stor klem fra Jijji

Bustenellik sa...

Så fint det har blitt. Bloggifisert bilde, haha. Likte uttrykket, og er fullt inneforstått med betydningen ;-)

Lykke til med takpanelet!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott det blei, ekstra stas med døra som er like gammal som huset:)
Gleder meg til å sjå resultatet av inspirasjon frå boka:)
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

Anette {foreldremanualen} sa...

Mye arbeid har gitt kjempebra resultat! :-)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen!

Så flott det ble! Nyyydelig farge på veggen:)

Ha en fortsatt fin søndag!


Klem klem
Anette:)

Så herlig bilde i headeren!!

Bustenellik sa...

Nei, det var så absolutt overkommelig for en slunken lommebok :-) Tja? Jeg vet ikke? Håper den overlever en stund hvertfall ;-)

Brigg sa...

så flott det ble! herlig!