mandag 28. mars 2011

Barnestolen har ankommet og pimping skal bli!

Denne stolen har jeg hatt lyst på i lang tid..
Storesnupp var så heldig å få en tripptrapp
til dåpen for 5 år siden, så da løste "barnestoleriet" helt
av seg selv.

Og siden storesnupp i en alder av 2 år kun ville
sitte på vanlig stol, så tenkte jeg nå helt automatisk at
lillebror kunne ha tripptrappen når han ble stor nok.

Men tror du ikke storesnupp ville ha tripptrappen for seg selv
når den kom ned fra loftet etter å ha vært stuet bort i
3 år da!??

Joda... det er vel et snev av søskenkjærlighet og eietrang!
Men tro ikke at hu mor ble lei seg, neida -og slettes ikke da
Barnas Hus annonserte kampanje på denne 2-funksjonelle
stolen! (Den passer jo såå godt inn i interiøret!!)

Vips fikk både mor og barn ønsket sitt oppfylt,
tripptrappens rette eier er da tross alt storesnupp!

Jeg er mer fan av gjenbruk, men siden denne stolen
var rimeligere ny enn kjøpt brukt på finn.no,
var ikke valget så vanskelig å ta. I tillegg slipper
jeg å male den om siden den allerede er hvit!

Lillebror (og mor!)er herved lykkelig(?) eier av egen barnestol
som mor selv har pimpet med et lite stykke  voksduk!
Mer pimping er i tankene. Har veldig lyst til å male noen av spilene
i ryggen i en fresh farge i tillegg til å sy en tilpasset pute..
Det får bli senere!

Nå står mer av dette på programmet:

Sola skinner fra skyfri himmel
og mens tøyet henger til tørk skal mor og
1 stk barn gå tur mens barnet sover i vogna si!
Men først må jeg fylle ut barnehageskjemaet
så lillebror faktisk får den barnehageplassen han har blitt
tildelt fra høsten av!

Ha en herrrlig ukesstart folkens!


10 kommentarer:

Alba Linea sa...

looks great! wishing you a happy sunny week! di
;0)

Frihet sa...

Så herlig!!! Må få se stolen fik ferdig.......regner med den blir knall!!
Så fint med sol da, her er det grått og snø i lufta :(
Fin dag videre!!

Anonym sa...

Så kult med voksduk på "bordplaten". Blir sikkert lettere å holde rent på den måten også.
Klem

Randi sa...

Så stilig!! Gleder mer til å se mer pimping!!
Jepp, jeg fikk adressen din,ja- så den ble ikke borte i ammetåka:)
Ha en fin uke♥
Klem

Jennys fire vegger sa...

Åh, sprek stol! :-D Gleder meg til å se den ennå mer pimpet!

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Jijji sa...

Så fin stol lillebror har fått! Smart med voksduk på:)

Ønsker deg en fortsatt herlig uke!
Jeg ser frem til en frihelg med bestilt knallvær:)

Klem fra Jijji

Unknown sa...

Herlig blogg! Jeg følger *smil*

Vingesus og Julebrus sa...

Så flott stol. Vi kjøpte en sånn trehvit på finn.no, men fant ut etterpå at det var like billig med en ny på Babyshop. Tøft og praktisk med voksduken.

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, og takk for at du deltar i gi-borten min.

Ha en fin kveld! : )

ide-puffen sa...

Så bra det ordnet seg. Lillesnupp ville vel ha stolen sin kan du skjønne he he he. Søtt.
Herlig sol her i dag også selv om det er mengder med snø. Drypp drypp.
Dere overtalte meg til å beholde stolen original
Ble fornøyd med valget.
Kos kveld
Klem
Randi

Bling - our elf on the shelf sa...

Synd vi bare har lånt vår stol, hvis ikke skulla jeg jaggu ha herma etter :)

Tusen takk for awarden, slikt gjør meg skikkelig rørt og glad. Må vel prøve å få svart på den så fort som mulig. Jeg har fått meg nytt objektiv i dag, så jeg må bare klare å slite meg løs først ;)

Klem