torsdag 10. mars 2011

Kom på en visitt!

Tataaa, nå er det kun det gamle gulvet som
står igjen på to-do-listen her  i 2. etasje!
Gulvet skal slipes ned og enten lakkes eller
males hvitt.. til sommer'n!

Opprinnelig var det 2 soverom, en stue og
kjøkken her. Nå har vi 4 soverom, en bod og denne
"korridoren"!
Bildet over er tatt fra omtrent samme sted og retning
som bildet under. Litt av en forandring!
Det er sambo og min lillebror som står for
de store endringene her! Jeg tar meg av ting
som sparkling og maling.

Alle soveromsdører er slette.. litt kjedelig, men
jeg har sett på noen festlige ideer (fondbilde)hos
 Synd
de koster like mye som en ny dør..
Dørene her går inn til vårt soverom og til
prinsessa's rom.

***
 Hehe, kom på at det er litt mer enn bare gulvet
igjen! Brannmurens murpuss (se under de 2 første lampene)
skal hakkes løs. -Er teglsten under
den nuppete murpussen (hurra)!
...Og alt av lister gjenstår!
I morgen skal jeg gjøre ferdig sparklejobben
og male siste rest.

 Takskinnen med lamper har dimmer, genialt på natta
med små barn i hus!
Døra under lampene går inn til prinse-rommet.

Rom nr. 4 er blitt mitt hobbyrom!
(kun en liiten sniktitt i dag!)

Flere kommoder hadde vært no..
Jeg får aldri nok oppbevaringsplass!

***
 Det var det for denne gang,
håper dere klarte å følge med til siste bilde!!!






10 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Jeg fulgte godt med! :-D Og FOR en forandring! :-) Må være deilig nå som det nærmer seg slutten, og den artige "pyntingen" kan begynne!

Og flere kommoder, ja, DET ønsker jeg meg og. Eller helst store skap. Vi har 280 kvm, to voksne og to små med EN (ja, EN) skyvedørsgarderobe! MÅ bli rot av sånt vettu... Men, men, det kommer vel på plass etterhvert. :-)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint!☺
Stor forandring-og litt av ein jobb!

Kjekt når det blir ferdig!

Ligna faktisk litt på vår gang☺
Ska male gulvet der også. Og male resten av dørene. Og male taket. Og liste langs taket. Og finne lamper som lyser godt i ein vinduslaus gang.
So vi har ein del igjen hehe☺

Ha ein fin dag☺

Klem M♥

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så utrolig fint som det er blitt da! Kjempejobb og så fin forandring!
Det er jo virkelig så gøy å pusse opp når man ser hvor utrolig bra det blir! ☺

Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Anonym sa...

Hei!

Så fint det blir :) Gratulerer med dagen! Håper du får en super dag!

Klem Anette :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så fint det blir, supert å ha handy menn i familien. ;) Og dette er ikke en liten jobb heller. Og det gulvet ser jeg for meg hvitt og lekkert ! ♥

Beklager at det har vært dårlig med besøk av meg den siste tiden, men her har det vært sykdom og atter sykdom... Kommer sterkere tilbake ! ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Ønsker deg en strålende kveld ! ♥

God klem fra Anette

Anonym sa...

Her har det skjedd mye! Litt av en forandring. Det kommer til å bli kjempe fint!
Klem

verdens heldigste mamma sa...

Hei hei !! :)

ÅH OJ! For en forandring ja. Tenke seg til ... 4 soverom :) sååå deilig! :) Plass til mange barn :))) he he .

Nå blei jeg frista ab fastelavensboller ... nam!

Klem :))

Franske drømmer sa...

jøss, så fint det ble!
Så effektive dere har vært :)
Tenker det er deilig å nærme seg ferdig? :))

Kjekt med eget hobbyrom, da! Det ønsker jeg meg også ;)

Ønsker deg en hyggelig helg!

Klem

Unknown sa...

Kjempefint!
Utrolig hva man kan få til, hihi;)
Flinke dere er ♥

Klem Line

InstatreffNorge sa...

Oj! Litt av en jobb ja! Så flinke dere er:) Godt med en handyman, det ønsker jeg meg til jul også;)

Serviettene er kjøpt i interiørbutikk, det er Sagen servietter:)

Ha en flott uke:)

Klem Lise