fredag 4. mars 2011

Fastelavensboller. Tradisjonsboller eller en ny vri kanskje?

Jeg har latt meg inspirere fra det o-store
utland, men altså ikke lengre unna enn Danmarks
nettbaserte ukeblader!

Vi gleder oss til fastelavnssøndag her og jeg
lar meg inspirere, selv om oddsen for at det blir
servert hveteboller med krem inni og melis oppå
til sønda'n er relativt høy!

Se og nyt....





INSPIRERT?
Bildene er hentet fra Hendesverden.dk foruten
siste bildet som er hentet fra Hjemmet.dk

Innimellom oppussing, barn og jobb blir det også tid til å seg med heklenåla!
Superprinsen har fått et nytt vognteppe

(ble ferdig før permisjonen var over!)
 og sambo
har fått et sårt trengt mobil-etui.
Han syns muligens det var i overkant feminint,
men har i allefall vært høflig nok til å tie om det!
Nå er jeg igang med
et lappehekleteppe! Fått litt dilla, hihi!!

KOS dere med helg enten dere
markerer fastelavn eller ikke!


5 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Å kjære... NAM-NAM! :-D

Fint teppe du har heklet, men mobiletuiet er jeg litt i tvil om jeg hadde fått han her hjemme til å bruke. :-) Fint at han klokelig holder fred da. Hihi...

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

Martilie sa...

Dette ga inspirasjon til fastelavelsboller :)

Nydelig hekleteppe og mobiletui. Mannen min hadde nok nektet plent ;)
Mens jeg hadde gitt mye for et slikt :)

Ha en flotters helg!

Klem

Lyse Rom sa...

Mmmmm, mye fristende her:)
Så nydelig teppe du har heklet! Innser at jeg absolutt burde ha gått på noen håndarbeidskurs, jeg er nok mer typen som trakterer hammer og sag;)
Gøy at du vil være med på pay it forwarden min. En pakke dukker opp i postkassen din- før eller siden:) Sender du meg en mail til rmeimhjellen@hotmail.com med adressen din?
Fortsatt fin søndag:)
Klem, Randi:)

Randi sa...

Og ja, kommentaren over her er fra meg:) Var vsst pålogget jobb-bloggen.
Randi:)

Balke gård sa...

Wowh, så flink du har vært, selvheklet teppe OG mobiletui, kult!! JA, her var det amsse inspirasjon, var innom deg på bilen nedover til Sarpsborg igår, mmmm... Ble vaniljekrem i marsipankake og melisdruss på toppen her idag, det nærmeste vi kom fastelavensboller, hehe... Ha en finfin uke, klem