lørdag 1. januar 2011

Så skriver vi 2011

og nok et nytt år er tilbakelagt!
Jeg sitter og nyter en stor kopp "hjemmelaget"
mynte-te mens resten av huset sover..

I den grad mynte-te kan kalles hjemmelaget da,
for det er kun mynteblader som er tørket og lagt
på boks, for deretter å bli "brygget" i tebryggeren
-som forøvrig er heelt ny!

Tekoppen er også helt ny -som i julegaveny!

Storesøster hadde oppunder 40 i feber i natt,
så vi har gått i turnus her..
Siste temp på morgenkvisten viste at hun var feberfri, så håper det varer.
Lillebror er heldigvis frisk, for øyeblikket ihvertfall!
Han sover dag-duppen sin nå. De siste to nettene har han sovet
8 og 9 timer uten mat  -uten at vi i det hele tatt har
prøvd å få ham til å sove natten igjennom!
Til sammenlikning var det bare tull i jula -han
sov ikke mer enn 1,5 og 2 timer i strekk..

Krysser fingrene for at store og små holder seg
friske og at lillebror fortsetter med den nye
søvnrytmen!

Ønsker dere alle et
GODT
NYTTÅR!!!


14 kommentarer:

Monica sa...

godt nyttår, det høres deilig ut å nye en god kopp te i rom og mak mens resten av huset sover. gleder meg til å følge deg videre i 2011. klem Monica

Trinola sa...

Ønsker deg et Godt nyttår !
---Her nytes nyttårskonserten fra Wien -
Skal bli trivelig og følge deg også i det nye året ;D

Trinola sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita sa...

Godt nytt år der på andre siden ;) En fantastisk dag vi har hatt idag! Vi har vært på en liten sparktur for å hente bilen og nå koser vi oss inne.. Juletreet er ute og alle hjerter gleder seg :D Håper han fortsetter å sooove på nettene nå da, det er litt godt når de begynner med det!! Snakkes i året som er, kanskje vi treffes også ;0)) Klemmer fra Anita

salige lavendel sa...

Lekker tekopp og kanne. Jeg får aldri nok av kanner...de er så dekorative.

Guttemamma sa...

Godt nytt år til deg og dine!! Så deilig med lengre soveøkter da, men typisk at da blir en annen syk..:-)
klem♥

Jennys fire vegger sa...

Nydelig te-kanne og lekker kopp. :o) Ønsker deg friske barn! :o)

Godt nytt år til deg og dine!
Klem Jenny

Jijji sa...

Godt nytt år!
Nå sitter jeg på lånt nett. Håper eget nett er på plass veldig snart...
Gleder meg uansett til å følge deg og bloggen din gjennom 2011.

Klem fra Jijji

Inger-Lise sa...

Godt nytt år, og ikke minst god bedring!!
Skjønner det går mye feber og omgangssyke. Håper hun blir frisk fort som bare det!! Og at lillebror fortsetter å sove natten igjennom!
Takk for all inspirasjon som du gir i bloggen din.
Gleder meg til å følge deg i 2011 også.
KLEM fra Inger-Lise

Bustenellik sa...

Godt nyttår! Og god bedring til sjuklingen. Håper feberen har holdt seg borte resten av dagen :-) Gleder meg til å følge bloggen din videre i det nye året :-)
Busteklem

Solveig sa...

Ikke noe hyggelig å gå inn i det nye året med sykdom! Ønsker dere en friskere fortsettelse:o)
Takk for alle koselige kommentarer og inspirasjon i 2010!
GODT NYTT ÅR til deg - vi følges i 2011!
Klem fra Solveig

Vibeke sa...

Godt nyttår til dere! Satser på at dere holder dere friske framover :) Takk for alle hyggelige kommentarer i året som var :)

Villblomsten sa...

Godt Nyttår :-)
og God bedring :-)

Bling - our elf on the shelf sa...

Kjenner jeg blir så sjalu på sovinga til lillebror at jeg får mest lyst til å grine *knegg*
Her driver vi fortsatt å tuller. Jeg (eller vi heter det vel) har skjemt han skrekkelig bort. Han har ikke sovet i egen seng på de to siste mnd nå. Sover kun på sofa eller i fanget på dagene, og i senga vår mellom mamma og pappa på natta. Det har blitt slik fordi han kun sover i 10 min i strekk om vi legger han fra oss. Men nå, nå MÅ det bli forandring på dette. Mor trenger noen timer for seg selv i løpet av døgnet *sukk hjertet*
Send gjerne over "bruksanvisning" om lillebror fortsetter å sove like godt ;)

kjekt å høre at du har fått invilget utvidet permisjon. Jeg satser på å få fast jobb i nettavisa www.froya.no som jeg driver å tar bilder for. Vet jeg er ønsket som journalist og fotograf der, men det avhenger av at de får inn nok sponsorpenger til å kunne lønne meg. Det er bare å krysse fingrene, for som oftest så ordner det seg jo for snille piker ;)

Gubben jobber hver annen uke, så ett annet alt er at jeg går ned til 50% så jobber vi om hverandre. Funker jo det også. Uansett skal nok prinsen få ett ekstra år hjemme med mor og far ;)

verdens lengste kommentar, sååå nå stikker jeg ;)

klem