lørdag 29. januar 2011

Superfestlig award! Til meg!!

Og i tillegg fikk jeg en giveawaypremie
i posten i starten av uka!!
Heldige meg!

Jeg vant giveawayen til prinsesse Elin før jul,
og det er første gang jeg har vunnet noe -ever!!
Gleden var enda større da pakken kom i posten
og at duken hadde en brodert L på -det er min initial
for de av dere som ikke kjenner meg!

Fiiiine duken, hihi!
-Ikke fullt så fint bilde!

Awarden er jeg så heldig å ha fått av Jijji

og går som følger;

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18,
og let frem linje 4 - hva står det der?

"Det er fint å ta frem fotografier av det eldste barnet som liten og snakke om hvordan det var."
(Boka heter ABC for spedbarnsforeldre!)

Hva var det siste du så på tv?
Lisa Williams i Oslo spektrum.

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Tv'n!

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
I kveld.
Gikk en lang kveldstur med ei venninne.


Hva har du på deg nå?
Ullundertøy og kosebukse.


Hva var den siste filmen du så?
Salt.
Såpass bra film at jeg blir skuffet om det ikke kommer en oppfølger.

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Spørs hvor lenge det ville ha vært snakk om.
Ikke for livstid.
Kunne gjerne bodd ett år i Australia for eksempel!



Awarden skal sendes videre til 7 stykker.
Jeg utfordrer hermed:

Dett var dett,
vi ser frem til en sosial lørdag med gode
venner og god mat!

Ønsker deg en finfin helg!

 






4 kommentarer:

Frihet sa...

Tusen takk!!!

Gøy med slike spørsmål, man blir litt bedre kjent ;)

Ha en flott lørdag.

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg driver jo også å ordner opp på prinsens rom, men ikke fordi han sover natta igjennom *knegg*
Gleder meg til å se hvordan det blir hos dere :)
Gratulerer med gave i posten foresten. Jeg har nettopp fått en selv også. Du har foresten mulighet inne hos meg i dag også, til å vinne en liten ting til rommet til prinsessa ;)

Klem

Anonym sa...

Så gøy!
Tusen, tusen takk.
Klem fra Igi

Anette (Hvit Romantikk) sa...

God kveld i stua ! ♥

Beklager at jeg har vært litt treg på bloggefronten nå, men tusen hjertelig takk for kjempefin award ! :) Denne setter jeg virkelig stor pris på skal du vite. ♥ Og ikke minst vil jeg gratulere deg med velfortjent award ! :)

Ha en strålende kveld videre kjære deg. ♥

God klem fra Anette