torsdag 6. januar 2011


*takk for denne dagen... takk for
goooode oord.. denne dagen som vi
fikk i maaagen..*(?!)
Blåfjell-sangen har klistret seg
på hjernen, for denne har snuppa
sunget i hele dag, repeat-knappen
har hengt seg opp.. men jeg syns
tekstfeilen er så søt at jeg smiler
hver gang hun synger den!

Vi har hatt en "innesnødd-hjemmedag" i dag,
og kost oss hvert eneste minutt!
Det har vært storproduksjon av fuglemat i dag
som rett og slett består av oppskårete
biter av Ingers Rugbrød tredd på pinne
og på metalltråd!
Julegaver har blitt lekt med,
blant annet "perleriet"
av denne prinsessen!

Håper dere alle har hatt en fin dag,
jeg er glad jeg fortsatt har permisjon
som har hatt muligheten til å nyte dagen hjemme!


Ikke lenge til min perm blir avviklet,
men jeg har fått innvilget
permisjon uten lønn frem til august.
Skal bare jobbe helgevaktene mine,
såfremt ikke drømmejobben dukker opp
med ledig stilling i mellomtiden!

Nå har jeg sendt avgårde en bestilling fra
Flugger
på fargeprøver til soverommet vårt og til tv-stua!
Det var veldig enkelt og ikke minst billig.
For 3 fargeprøver er prisen kr.39,-!
Gleder meg til de kommer i posten, hihi!

Ha en strålende aften!

PS! Det øverste bildet viser en gummi-salamander
som snuppa gjemte inni dør"håndtaket" på skyvedøra!
Lille luringen!!

3 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei kjære du ! ♥

Høres ut som om dere har kost dere masse i dag, så bra ! :) Og veldig smart å gi fuglene mat på denne måten.

Et godt og gledelig nytt år ønskes deg og dine. Gleder meg til å følge deg videre i 2011. :)

Stor klem fra Anette ♥

PS: Lite energi og blogging på meg siste tiden, men håper det tar seg opp snart.

Martilie sa...

Så koselig dag hos dere!
Viktig å nyte hverdagene..

Ha en flott fortsettelse på det nye året og GODT NYTTÅR! :)

Klemmer fra Tove

Jennys fire vegger sa...

Hehe... Ja, de er herlige når de synger. Mine prøver seg stadig på engelske sanger og synger akkurat sånn de hører dem, DA får vi voksne oss mange skjulte latterkuler! :o)

Høres ut som dere hadde en herlig dag. :o)

God helg!
Klem Jenny